TILLBAKA!

Vi är tillbaka hemma sedan en tid och njuter av tillvaron. Det är skönt att komma hem. Borta bra men hemma bäst, så är det bara.
 
Här är det varmt och skönt och poolen känns helt OK att bada i :)
 
Var och köpte ganska många plastlådor på IKEA och fick då frågan av kassörskan om vi skulle flytta till nytt hus, inte direkt sa jag utan vi ska bara organisera oss lite mer. Och gissa om vi har gjort det. Det har blivit ett lekrum nere åt barnen och garaghyllorna börjar se bättre ut. ÄLSKAR GENOMSKINLIGA LÅDOR!
 
Idag har jag och Leia tagit oss en cykeltur på en timma i den 30 gradiga värmen. Lite för varma kläder hade jag på mig som vanligt också. Nu åker kläderna av (de mesta ialla fall) och det får bli en liten stund i solstolen innan jag ska ta tag i min kompis dammsugaren och göra ett röj på golvet.
 
Hej så länge
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0