VARMT

Ni hemma i Sverige gnäller över att det börjar bli kallt.....jag gnäller över att det är för varmt! :)
Sitter inne nu och är svettig, ungefär lika svettig som efter spinningpasset igår. Det får bli en andra dusch innan det är dags att hämta på förskolan, underbart att gå i 30 gradig värme!
 
Annars är det inte så mycket nytt på fronten. Vi umgås och mår allmänt bra helt enkelt. Besök är det dåligt med tyvärr men vi åker ju snart hem för att jaga älg så då får vi ju ändå träffa de flesta. Men sedan vet jag inte när vi kommer tillbaka till Sverige. Det är nog så att jag och barnen tar en tur i januari/februari. Lars spar sina semesterdagar så vi kan se oss omkring här istället, och det är helt rätt. Herregud, vi har slösat på hans dagar genom att åka till Sverige och bara stressat. Nepp, nu är det slut med det den sista tiden vi har kvar här.Så vill ni träffa oss får ni helt enkelt komma hit :)
 
Idag får det bli bad i poolen hela eftermiddagen och picknik under parasoll. Kvällen bjuder på en Globus tur för att fylla på matförrådet. Det får nog Lars ta tror jag, tror det är bättre att jag stryker gardinerna!!!
 
Hepp, duschen var det och sedan iväg till förskolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0