Saknad pappa!

Pappa L är i Sverige och det gillas inte av Leia, inte av oss andra heller.
Det har gått 2 dagar nu och Leia frågar och frågar och frågar.....det kommer kanske bli en lång tid innan fredag är här.
 
Igår träffade vi Stela och Zuzana på AFI och det var mysigt. Leia blev överlycklig och tjejerna lekte för fullt.
Innan vi skulle dra hem vurpade Leia på golvet och drog i huvudet rejält. Men det verkar ha gått bra och hon är som vanligt.
Idag på vägen till förskolan bet hon sig i läppen och började blöda.
Så vad kommer hända de andra dagarna då????
Det känns som att hon har blivit klumpig igen precis som hon varit andra gånger då hon börjat växa lite snabbare, så det kommer nog mer blåmärken och sår...
86 verkar snart vara ett minne och hej 92 här kommer Leia med stormfart. Men då vet ju tomten vilken storlek hon önskar sig på kläderna ;)
Polarn och Pyret har massa fint i randigt vad gäller tröjor som jag tror Leia vill ha (fast det blir nog bättre om man översätter det med: Vad mamman vill ha till sin dotter), Ella den stackaren hon får faktiskt slita ut syrrans gamla kläder. De ser ut som nya så det går hur bra som helst. Det bästa är om Ella önskar sig en egen Pippi Långstrump för hon får aldrig låna syrrans....
Vad önskar jag mig då. Jo, något så roligt som en cykelkärra/löpkärra. Fast egentligen borde ju barnen önska sig det.....jaja, enda chansen för mig att ta mig ut på en löprunda är ju med en sådan. Lite jobbigt att springa runt med en P&T, den är liksom inte gjord för löpning :)
 
Julen har flyttat in hos oss och det ser ganska bra ut ute också. Snön vräker ner just nu men det blir inte så mycket av det på backen. Men vi är glada ändå
 
Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0