Där igen...

Nu är vi där igen när Leia efter några dagar utan sin pappa börjar sova dåligt på nätterna. Hoppas bara att det var denna natten och att nästa natt blir bättre.
Hon är ialla fall på förskolan nu och jag hoppas att det kommer gå bra.
Hon är som en helt annan liten person på eftermiddagarna när hon har varit på förskolan under dagen. En unge som strålar och springer runt inne och bara skrattar, hur skönt som helst.

Det jobbiga är att hon även idag gärna ville tillbaka till min famn när jag lämnade henne. Men det är ju bara att säga hejdå och gå. Det är ju inge märkvärdigt, det blir ju bara värre om jag skulle ta henne i min famn igen och på det sättet kanske göra henne osäker. Det är ju inge farligt med förskolan och det är ju viktigt att inte säga att det kommer gå så bra idag. Då kan de tydligen börja fundera över om det inte skulle vara bra just idag!

Nu blir det en tekopp och läsning i soffan. Kanske en liten blund också....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0