Den konstiga tanken...

När jag gick och la mig var jag lite nervös att allt skulle dra igång nu när Lars inte var hemma och att jag kände en konstig känsla för datumet 23.
Men inget hände och när jag satte på TVn i morse fick jag ett svar på den konstiga tanken. Det var inte vi som fick barn, det var visst Sverige som fick en liten prinsessa.
Börjar bli lite rädd för mina egna funderingar, det är inte första gången som detta händer mig.
Skulle bara ha satsat massa pengar på datumet och blivit rik på kuppen....fasen vilken miss!


I fjällen regnar det och högst upp i bergen där fryser allt bara. Det verkar som att det är roligt att åka skidor idag....själv ligger jag i soffan och har det gott. Men man väljer ju sina skidturer...eller hur är det...hm




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0