DYRT...men inte för oss ;)

Morfar råkade slänga ur sig att han funderade på att köpa snöskoter. Det har Leia nappat på så nu blir det dyrt för morfar och mormor.
Inte nog med att hon säger Offa Nö utan hon övar sig även i att säga Offa köpa snöskoter.
Sedan frågade mostra om morfar och mormor inte skulle köpa en fyrhjuling till henne och då nickade hon belåtet och sa JA!
Tur ungen inte direkt fattar vad som menas med allt detta (hoppas vi i allafall), fast visserligen så drabbar det inte mig och Lars.
Glöm inte att göra fädigt leklandet morfar och mormor säger Leia, till sommaren kommer jag och förväntar mig att allt är klart och jag kan inviga det med påmpa och ståt. Önskelistan på tilltugget kommer senare när jag vet exakt vad jag vill äta till invigningen ;)
Tänk vad barn lär sig saker ;)

Nu tillbaka till skurhinken innan det blir kvällen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0