Härmapa

I går tvättade Leia sina solglasögon innan hon satte dem på sig.
Hon gjorde imma på dem med hjälp av sin andedräckt och sedan putsade hon dem mot sin tröja och satte dem på sig.
Tror hon har sett mig gjort så några gången.....tydligen så är ungen uppmärksam :)


I dag har vi sjungit HELA dagen (tack mamma och pappa för de 3 böckerna...Leia älskar dem tydligen) så nu är min röst lite seg och jag har ont i halsen.

NEJ är favorit ordet och hon säger det ständigt. När vi skulle gå nerför trappan så ska hon gå själv och hålla hand och idag var det NEJ när jag försökte ta ett trappsteg före ner. Det var tydligen så att lilla damen skulle gå först och jag sedan, då blev det bra och hon log så där stolt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0