Kärlek

Ja, vad säger man. Det måste vara kärlek mellan dem. Leia och Axel. De har något speciellt. De leker utan att bli osams och de leker verkligen med varandra trots att de är så små. Igår var jag och Leia över hos Malin och Axel. De små försökte stänga in sig i en skrubb och även i tvättstugan, gissa om det skrattades gott innanför de dörrarna :)
De körde bil med häftiga ljudeffekter i Axels bilgarage , körde boby car, lekte lite med lera mm.
När vi skulle hem strax innan 21 blev det världens kramkalas. Det kramades länge och med mysljud och gos med huvudena mot varandra. Sedan togs napparna ur munnarna och det blev lite pusskalas också. Jättesöta och jag hade inte kameran med mig. Får nog ta och skaffa mig en ny mobil tror jag så att jag alltid har kameran med mig. Min kamera i mobilen är ju som sagt trasig eftersom det är en liten som gjort en magisk inställning på den....hm




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0