Klar med 2011

Nu har jag bara 2012 kvar. Men det är inte så mycket att göra där.
Sedan kommer det stora jobbet när allt ska sättas på plats och pyntas.
Minnet till fotolabbet under helgen och sedan kommer nog bilderna i slutet av veckan.

Det tar sin tid att sortera ut vilka bilder som ska framkallas men jag har nu lärt mig att jag varje månad ska försöka sortera ut bilder som ska framkallas och sedan göra det.....kommer säkerligen icke att inträffa men det är ju en bra tanke i allafall. Kanske skulle köra med var 3e månade istället, det känns nog kanske mer rimligt.

Förskolestatus då. Igår sa ungen bajbaj och stängde dörren framför näsan på mig och verkade tycka att det var hög tid för mig att dra därifrån, jag hade då varit inne i cirka 3 minuter knappt. Och idag brydde hon sig knappt om mig när jag försökte säga hejdå. Jaja, jag får ju vara nöjd att hon trivs så bra på förskolan då! Det är tur att hon de senaste veckorna har uppmärksammat att jag har kommit för att hämta henne och ropar i glädje mamma när hon ser mig. Följer faktiskt med hem frivilligt också.

I kväll drar Lars iväg till fjälls och kommer hem på söndag, kanske lördag kväll (Det är den 23 i morgon och jag har konstig tanke om det datumet...). Det ska bli spännande att se hur Leia reagerar denna gången. Blir hon arg och på konstigt dåligt humör när hon märker att pappa inte är hemma efter någon dag eller kommer det vara som vanligt....hoppas på det sista för det första tror jag inte blir så spännande.



Kommentarer
Postat av: Jonna

Hej dåliga samvetet, jag har INTE sorterat och framkallat kort sen 2010 nån gång. Typ.



Va du är duktig, ska försöka inspireras av dig och sätta fart!

Kram!

2012-02-22 @ 15:04:16
URL: http://jga.blogg.se/
Postat av: Jonna

Hej dåliga samvetet, jag har INTE sorterat och framkallat kort sen 2010 nån gång. Typ.



Va du är duktig, ska försöka inspireras av dig och sätta fart!

Kram!

2012-02-22 @ 20:37:35
URL: http://jga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0