Måsten...

Tvätta fönstrena är ett måste just nu, men det är tyvärr inte den bästa idén just nu att genomföra.
Får vänta med det några veckor och låta dem bli ännu mer svarta än vad de redan är.
Det är så trist att behöva tvätta dem minst en gång i månaden. Här blir det svart på någon vecka särskilt nu på vintern. Hejja kolkraft säger jag bara....
Men nu börjar det bli lite bättre och vi kan faktiskt vädra lite utan att det luktar illa inne, det är ju ett plus.

Semlorna vi fick idag var helt underbara. Leia gillade dem nog också för hon käkade nästan upp en hel själv. Som tur var så var de inte så stora utan de var hälften till storlek mot vad de brukar vara på fik.

Nu ska jag gå upp och titta på när den lilla vildingen badar. Gäller att hålla koll på de där 2 för det går vilt till, hon övar redan på att ta simtag i badet. Slänger sig på mage i vattnet och vevar med armar och ben. Jag måste titta på något bra att sätta fast henne i vad gäller simräddar-saker. Funderar på flytväst men jag tror inte att hon skulle gilla det när vi åker till vattenlandet eller ligger i poolen här. Men jag har sett något liknade en flytväst men mycket tunnare. Får googla vidare på den saken och investera i en sådan tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0