Saknad

I går fick Leia äntligen se sin pappa på skypen och det gjorde susen när hon skulle sova. Det var inga problem alls att lägga sig. Men vid 5 tiden i morse var det en liten tjej som ropade i sin säng efter pappa. Sedan var det bara att ta med sig lilla damen in till min säng och där somnade hon gått. Men inte jag. Det är inte lätt att ligga bredvid någon som är som en virvelvind i sängen med fötterna mer än gärna på sin egen kudde....snarkar som en hel karl innan hon riktigt somnar....ska ligga på min kudde och då gärna på hela kudden med sitt ansikte i mitt ansikte eller med sitt ansikte mot min hals....

Vi täntke ju hinna mata änderna idag. Men med -16 grader så känns det liksom inte så lockande....men jag håller på att värma upp bilen ialla fall om det är så att vi får för oss att dra iväg. Vi ska ialla fall ragga efter den där grillade kycklingen nu på förmiddagen.

Nu blir det massa te så att jag vaknar till liv. Leia är det redan full fart på så det gäller att hänga med i tempot ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0