Sopa vid övergångsställe

Det ni, det gör de här när det kommer lite snö. Vid rödljusen höll de på att sopa övergångsstället och sedan grusade de. Det är ordning och reda här. Så länge det är lite snö ialla fall :)

Leia blev glad när hon kom upp idag för det var NÖ ute. Och sedan blev hon ännu gladare när hon kom till förskolan. Lite paff blev hon även där när en äldre tjej försökte mata henne med en chokladpuff som de gärna äter som snacks i detta landet, men duktiga Leia spottade ut det. Sedan blev hon glad när Axel kom och ville byta blöja på henne (?) men i själva verket ville han nog följa med hem för han visste att han ska få pannkaka hos Leia idag...gullunge där :)

Ska till doktorn i eftermiddag, det kommer bli spännande :)

Fick en rolig kommentar i lördags på leklandet. Oj, är det bara 7 veckor kvar, jag som trodde att du var i 4e månaden. Helt plötsligt så kände jag att mina krämpor liksom bara försvann för ett tag ;)   Men sedan funderade jag på om hon inte bara ville vara snäll....äh, jag kör hellre på det första :)


Nu blir det förberedelse inför pannkaksgrädderiet i eftermiddag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0