Vi ser...

...ut nu jag och Leia i allafall. Vi har tvättat fönster på övervåningen och några på undervåningen. Men det finns allt några kvar men vi tar det i lugn takt, vi vill ju gärna att pappa Lars ska få hjälpa till också ;)
Leia blev jättearg när hon inte fick skrapa rutorna helt själv så resultatet av de stora fönstrena är inte det bästa, men så blir det när man har en hjälpreda. Huvudsaken är att hon har roligt och vill hjälpa till, det måste ju belönas på något sätt. Just idag blev belöningen inte det bästa resultatet men skit samma, vi har kul.

Solen skiner så det blir till att gå ut en sväng när lilla damen har vaknat. Igår var säsongspremiär i sandlådan med en frusen pappa bredvid som gärna ville gå in efter en halvtimma, men det ville inte den lilla :)   Hon älskar tydligen att vara ute i ur och skur vilket ju är toppen.
Men man får ju välja sina dagar att ta med henne ut, jag väljer de fina och soliga dagarna medan Lars tydligen tar de som inte är lika roliga ;)

Härlig hosta har jag lagt till med också....en stol i solen och en tekopp kanske kan göra hostan lite gott.

Älskade Kinamaten igår men idag var den tydligen hemsk. Det fick bli banan och äpple till lunch. Hon kanske åt sig mätt igår med tanke på den portionen hon svepte i sig då...fast jag tyckte också att den var rätt så äcklig idag efter att jag värmde min i micron så jag käkade anannas istället. Här är vi nyttiga :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0