Diabetestest

Imorgon blir det första delen av två i diabetestesten. Inte för att jag har diabetes men det ska tydligen göras.
Så i morgon är det förberedande tester (?) och på fredag ska jag vara där halv 8 och två timmar frammåt utan att käka något.....KUL!

Eftersom förskolan inte öppnar förrän vid 8 så får Leia följa med sin pappa på jobbet för jag tror inte att hon har orken att sitta stilla i två timmar på ett sjukhus. Herregud, hur ska jag klara av det?

Hoppas nu att det inte blir fler ställen att besöka förutom hos själva doktorn då. Börjar bli lite trött på att hatta fram och tillbaka och dessutom inte förstå vad de säger till mig. Jag försökte ringa och boka en tid för detta test men ingen ville prata engelska med mig så Lars fick be en arbetskamrat ringa. Vilken tur att vi har den möjligheten ialla fall.


Leia är nu lämnar på förskolan och överlycklig. Om hon hade klarat av det hade hon hoppat ur bilstolen själv utan att ta av sig bältet. När vi parkerade utanför förskolan var det en tjej som var väldigt ivrig att få komma in. Sedan är det service från första stund. En i personalen (det är två personal) tog Leia och tog av henne kläderna, då passade jag på att ta av mig mina egna skor och smita upp med Leia väska till hennes hylla. Satte maten där för en kort stund och när jag vänder mig tillbaka har den andra personalen tagit maten och satt in det i kylen samtidigt som hon har tagit med sig Leias tofflor och sedan satt dem på Leia. Sedan var det full fart på lilla damen och det var som vanligt lite svårt att säga hejdå, men jag gjorde det och Leia tittade ialla fall på mig :)
I morgon släpper jag av Leia vid ytterdörren, ringer på och sätter mig i bilen och vinkar därifrån när dörren öppnas ;)


Detektiven Malin har funnit ett badhus i Kolin som ska utforskas av min lilla familj när pappan i familjen kommer tillbaka från sin Sverige-kurs. Det kommer Leia att älska och även hennes pappa. Själv ska jag sitta i en stol och titta på när de två galningarna gör undervattensövningar och annat hyss i vattnet.


http://translate.google.se/translate?hl=sv&sl=cs&u=http://www.vodnisvetkolin.cz/Aquapark/Sluzby/Vodnicek-plavani-deti.aspx&ei=zvsbT_IN04riBOOetKgD&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=1&sqi=2&ved=0CC0Q7gEwAA&prev=/search%3Fq%3Dhttp://www.vodnisvetkolin.cz/Aquapark/Sluzby/Vodnicek-plavani-deti.aspx%26hl%3Dsv%26biw%3D1311%26bih%3D627%26prmd%3Dimvns


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0