Leklandet utan mamman...

Jepp, stora L och lilla L drog till leklandet i stan utan mig. Och sedan fick jag ett sms om att lilla L var helt salig. Vad fasen gör jag hemma.....
Jag får väl hoppas på massa kort och massa filmsnuttar när de kommer tillbaka.

Fortsättningen på ommöbleringen resulterade i att Leias möbler drogs runt lite på hennes rum. Det blev bra och Leia var som vanligt nöjd över att få hjälpa till. Nackdelen är att hon har lärt sig att man kan flytta runt på saker hela tiden vilket gör att hennes möbler kan hamna i andra rum på övervåningen.....men hon är nöjd och stark när hon drar runt på sakerna :)
Möbleringen resulterade även i en glad och förvånad pappa när jag slängde ur mig att båda de små kanske kan dela sovrum framöver......bäst att de vänjer sig för vi vet ju inte hur det kommer se ut när vi drar hem till Sverige igen....men det är ett tag kvar tills vi gör det.

Julen åkte ut igår och gisses vad det blev tomt. Måste iväg och köpa lite nya blommor idag och kanske en och annan tulpanbukett.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0