Magsjuka???

Här hemma har vi nog åkt på en släng av magsjuka tror jag.....Leia är lös och Lars klagar över magen han med. Jag känner inget än och jag hoppas att jag inte får det heller. Men ingen av oss har någon speciell matlust utan vi dricker mest. Vilken fest vi har va!

Tvättmaskinen går för högvarv och det är inte kläder vi tvättar för tillfället....vi kan väl säga som så att Leia tog ett bad efter sin middagslur idag.
Nappflaskor och nappar har kokat en bra stund och "hänger på tork".
Korsdrag har vi haft en stund för att vädra och fönstrena är öppna på övervåningen, hoppas bara att vi kommer ihåg dem i god tid innan vi ska sova för kvällen.

Mitt pluggande har gått sådär idag. Jag har en bok kvar att läsa och nästan en sida kvar att skriva. Men jag får vara nöjd ändå för när jag väl började skriva gick det rätt så bra tillslut. Det ska ju inte lämnas in förrän nästa söndag så jag har lite tid på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0