Tisdag är dagen

Ok, nu ska lilla damen på allvar börja förskolan. Tisdag nästa vecka ska hon börja. Hjälp, hur ska jag klara mig utan henne på dagen. Kanske sitter i bilen utanför för att snabbt kunna gå tillbaka och ångra mig ;)
Skämt och sido så tror jag att hon kommer få det toppenbra där. Personalen har frågat om Leia på förskolan så de kommer nog ta bra hand om henne. Sedan har hon ju både Axel och Nils där som stöd och som hon känner igen.

Vägning igår
+5kg
+1350g

Jag och Leia var ute på promenad under förmiddagen. När jag tog fram våra kläder i hallen var det en dam som stack in till vardagsrummet igen och kom tillbaka med dockvagnen med katten i. De skulle tydligen med på promenaden. Promenaden gick sakta men Leia verkade njuta för fullt.
Vi mötte mannen i rullstol och Leia blev nog lite fundersam och släppte sin vagn och gick mot mig. Jag tror hon funderade vad det var för något som mannen satt i. Hon har inte reflekterat över honom förut för det har gått så fort när vi har passerat honom förut och bara hälsat lite snabbt. Men nu stannade ju han på andra sidan gatan och tittade på Leia och skrattade. Inte konstigt att han gjorde det för Leia ser verkligen inte över sin vagn utan hon ser mellan ryggstödet och suffletten och går med armarna helt uppsträckta för att nå handtaget :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0