En ledsam dag!

Idag åkte fina familjen L-O hem. Jättetrist för vi gillar dom verkligen. En tår i ögat på oss som stod kvar var det när vi såg bilen dra iväg med våra godingar i. Leia, jag och Dana stod och vinkade och slängde pussar. Lars stod bakom mig men han slängde säkert också pussar. Hoppsa att resan hem går bra för dem. Vilken tur för oss att vi sedan kommer bo i samma stad så vi kan träffa dem ibland. De bor ju nära affären så vi kan ju alltid slinka in där när vi ska handla ;)
 
På onsdag kommer en annan mysig familj hit. De byter hus och tillochmed förskola. Himla lustigt det där :)
Numera kommer vi vara 4 småbarnsfamiljer här med början i augusti. Fina Harri och Monica drar till Thailand och byter med en familj som kommer till oss. Det tror jag kommer bli kul men vi kommer sakna H och M något fasligt. De är mysiga filurer ;)  Leia kallar de för Hallika när det går fort i språket :)
 
Sprang till barnläkaren med 2 barn i vagn i värmen, vaccination, springa hemmåt, stanna på badhuset för att köpa dricka, fortsätta springa mot Oskar och Malin, hinner dit och hinner gosa och prata en lång stund innan de åkte. Glömde äta lunch, Leia fick en banan och juice=bra förälder.....! Sedan har vi bara slappat hemma resten av eftermiddagen. Ja, Lars han kastade sig iväg på fötterna och hämtade bilen på verkstaden. Den har bott där i nästan 4 dagar och nu ska den inte bo där mer tycker jag. Jag kan tänka mig att göra annat för pengarna istället.
 
Hett som i ugnen när den är på max och det ska det vara hela helgen. HÄRLIGT!
 
Poolen är redo och jag har kvällsvattnat gräsmattan och alla växter. Nu är det slapp på altanen som gäller.
 
Bilder tänker jag inte lägga in förrän jag får mig en ny mobil. Så vill ni se bilder så tjata på Lars att han ger mig pengar så jag kan köpa mig en mobil med kamera i och som jag kan surfa ifrån så ska ni få se på massa kort.....innan någon undrar så är det mannen i huset som håller i pengarna. Inte för att jag slösar utan för att det är han som får dem på sitt konto och sedan har vi bara ett kort. 
 
JAG HAR BLIVIT MOSTER OM NÅGON HAR MISSAT DET :)
 
Svettiga kram från oss till er
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0