Gunghäst/älg!

Nu har jag och Leia skruvat ihop gungälgen och hoppsan virket var visst inte så hållbart.....
När Lars upptäcker "felet" får jag helt enkelt säga att det blev nog så när han snubblade över hungälgen när han kom hem från pubben...bäst jag kommer ihåg att ställa den i vägen så att han verkligen snubblar över den också ;)

Jag har äntligen börjat att klistra in kort i album, men tyvärr är nog inte limmet så hållbart så jag får leta nytt på måndag och fortsätta med limmandet då. Sortera bilderna och skriva på baksidan är det jag får hålla mig till innan.

Nu ska jag slänga stora tjejen i badet och lilla i baljan. Det går fin fint att bada dem på samma gång. Leia sitter nöjd i sitt bad och Ella myser en liten stund i sin balja. Efter badet är det mera panik. Då ska det ges mat åt höger och vänster. Bästa att förbereda lite innan vi går upp.

Hejsvejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0