Letar...

Jag letar som en tok efter en vändbar vagn som har allt som jag vill ha. Finns den? NEJ!
Men den finns nästan och så tror jag att jag har bestämt mig, men NEJ det hade jag tydligen inte.
Nu har jag hittat en till vagn för en billig peng. 2me casablanca. Men jag kommer säkert att ångra mig och jag tror inte jag behöver gissa vad L säger när jag visar honom denna. NEJ!
Så ni förstår ju att det går bra för mig.
Hur ska vagnen vara då?

Liten
Smidig
Vändbar
Bra sittdel
Ståbräda
Bra sufflett
Lätt att fälla ihop
Väga lite
Bra däck för grusväg

Det taskiga verkar vara att denna vagnen inte finns. Bugaboo Bee den har för taskiga däck och är för dyr, Teutonian är egentligen för stor och lite för dyr för detta ändamål. Det är dessa vagnar som det står mellan just nu. Kanske även den där Casablancan?

Köttfärssåsens ingredienser kallar på mig och jag ska sedan ställa mig ute och se om jag inte kan locka fram sommaren. Trodde ju att vi flyttat till ett land där det skulle vara varmt nu, snacka om felbedömning. Andra sommaren nu som vädret inte är som det borde...vädret kan man inte locka med längre för att få hit ny personal

Hejsvejs


Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag vet! Tänkte också byta till en smidigare, vändbar vagn nu när det är sommar, man ska lasta i bilen lite ner osv. Finns inte!! Har letat, och testat... Ska kolla den du skriver om :) Ha det fint, kram!

2012-06-14 @ 09:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0