Dagens...

..sjukhus-besök tog bara 3 timmar. Men med en bra bok går det helt OK.

I morgon när jag ska till sjukhuset med Leia hoppas jag att det kommer gå snabbare. Hoppas dessutom på att de inte vill röntga igen för det kan liksom bli lite jobbigt, jag får inte följa med in och Lars är på jobbet. Men eftersom de inte såg något på förra röntgen så borde det inte bli något av det i morgon kan tyckas.

Nu blir det tedrickande och sedan leta upp bilden med frisyren jag vill klippa och iväg till AFI för att göra ett försök på salongen...det är alltid en utmaning. Kanske att de inte rycker på axlarna utan att de ber mig sitta ner i stolen och sedan tar de fram saxen och klipper mig som bilden visar. Kan bli spännande värre.

Vi som har haft så varmt och skönt under helgen fick idag ett litet bakslag. Ok, det är inte snö i allafall men det blåser kallt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0