Semester

Skönt att ha fått 2 dagars semester, Lars har faktiskt varit hemma och tagit hand om Leia som också verkar vara helt återställd nu. Nu hoppas jag att jag blir frisk innan nästa vecka drar igång.
Lördag och söndag har jag på mig nu så det ska väl gå. Men jag börjar bli lite lätt rastlös och smygpysslar när Lars inte ser....fast det har tydligen visat sig att han har ögon i nacken ibland...

Tvingade med mig lilla familjen och köpte blommor i förmiddags. Det blev lite påskliljor och pelargoner och någon annan blomma som jag absolut inte vet vad den heter. Sedan var det bara hem och vila, det var ungefär som att jag hade varit på värsta träningspasset.

Amy har landat och i morgon ska vi ut och käka middag och sedan följer de med oss hem för lite mellomys. Hur man nu ska kunna mysa till mellon???? 
Vi får helt enkelt göra någon smarrig efterrätt så blir det kanske lite mys :)

Känner en liten oro så det är bäst att gå upp. Det skulle fejjas i badrum och toalett uppe men helt plötsligt är det enda som hörs Guns N` Roses från högtalarna....de där 2 som skulle utföra arbetet har en tendens att hitta på allt annat bus och tokigheter.
De har en ny sång som de övar febril på för tillfället, Bä bä vita lamm...fast i en lite annorlunda tappning. De har liksom tagit efter Leias morfars sång och kör nu stenhårt på den....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0