Sjukstuga och vilsen ny landsman...

Lika bra att ha samma rubrik.
Nu är det dock bara jag som är sjuk. Lite kämpigt börjar det bli med detta nu men det kan ju bara bli bättre...eller???


Igår var Thomas hos oss och på kvällen vandrade han tillbaka till hotellet. Jag sa till Lars att han kan väl inte gå vilse nu efter att du berättat hur han ska gå!? Lars bara tittade på mig och log...
Thomas gick vilse och fick ringa Lars för lite vägbeskrivning. Vi skrattade gott innan vi somnade kan jag lova för han gick verkligen åt helt fel håll :) 

När lilla damen vaknar får vi försöka oss ut i trädgården en lliten stund. Det är strålande solsken och då kan man faktiskt inte vara inne tycker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0