Snart...

Snart Jonna, Snart. Typ i morgon vore inte fel ;)
Sista är det sagt och absolut inte första. Inget april-skämt här inte ;)

Idag när jag och Leia var på sjukhuset för hennes koll av såret i pannan gick vi som vanligt till fel ställe först. Tur att jag var snabb som en vessla och inte satte oss ner för att vänta utan jag stack in huvudet i besöksrummet och vifftade med vår sjukhuslapp och vipps så följde läkaren mig till en helt annan byggnad en bra bit bort och lämnade våra papper till dem och sedan gick han tillbaka till sina patienter. Skulle en läkare i Sverige göra det???? Detta kallar jag service!
Lat som jag är eller varför inte säga fet/orörlig/klumpig/stel/"ankig" (ska jag fortsätta...?) som jag är nu så tog vi såklart bilen så nära dörrarna som möjligt. Men eftersom vi hamnade i fel byggnad fick vi oss en liten promenad i allafall. Det hade jag liksom inte riktigt tänkt mig ;)

Körde iväg Leia till förskolan och körde sedan hem mig själv. Satte mig ute i 10 minuter innan jag blev rastlös och bestämde mig för att måla tånaglar när jag ändå bara satt där i solen. Det blev ett bra resultat. Ett resultat som inte blev lika bra var det på överläppen. Ni vet han killen som inte lever längre och som inte var så snäll, han bodde i Tyskland. Man kan säga att jag ser ut som honom just nu. Kul med pigmentsfläckar som sätter sig på överläppen, tack hormoner och tack solen. Har funnit en kräm som jag ska prova, kosta vad det kosta vill. Någon som har ett annat förslag så tar jag tacksamt emot det...snarast!

Mina två hjärtan tog cykeln till affären för det var en liten som absolut skulle ut och åka cykel. Jag får sluta lata mig och börja diska och sedan dammsuga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0