Vänta till efter lunch....

Jepp, händer det något idag måsta jag vänta med att ringa tills efter lunch. Gubbarna är och springer inne i Čáslav och de har bara en bil idag. Den andra har ju blivit lite kantstött som det lätt blir här i detta land när tjeckerna kör lite för nära....
Men vilken tur då att jag har Malin som är min stand in om det skulle hänga något :)

Har lite lust att ringa till Lars och göra honom mer nervös och stressad än vad han är ;)
Herregud, det första han säger på morgonen är om jag känner något och det första han frågar när han eller jag ringer är om jag känner något! 

Tänker verkligen inte sitta 3 timmar på sjukan på måndag igen.....det är rätt så trist!
Men jag har en plan... :)


Igår när vi pratade med mormor och morfar så var Leia megatrött. Men när hon väl hamnade i sängen var det livat värre. Som vanligt ropar hon Morfar ett antal gånger och svara sig själv sedan men när  morfar inte dök upp bytte hon till Axel istället. Efter en timma hade de nog lekt klart för då blev det tyst. Det är bara att låta henne ligga där i sängen och skrika av glädje, det är så roligt att sitta nere och lyssna så vi får inte så mycket gjort under tiden. Men Leia är galen och glad och vi är glada.

När jag har hämtat Leia på förskolan senare idag drar vi hem till Nils och Marie för lite genomgång av sjukhuspapper och inte minst ska vi mumsa fika. Sedan får det bli mataffären och fylla på förrådet.


Kommentarer
Postat av: Jonna

En plan låter ju fin-fint! Med en bra plan kan det hända grejjer ;)

2012-03-28 @ 20:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0