kurva děvka

Det betyder Jävla kärring!

Har varit hos höftläkaren med Ella om ni undrar över den fantastiska rubriken. Kan man inte prata tjeckiska utan man talar om att man bara talar engelska då blir många otrevliga och snorkiga, det blev denna lilla sköterska. Herregud, va trevlig man var! Hade jag kunnat säga rubriken så hade jag nog gjort det där och då och sedan gått. Ingen frukost och dålig sömn, då är jag inte att leka med. Men efter ett tag talade de om att de ville ha försäkringskortet men det hade jag såklart glömt hemma. Pappret på det "gamla" var inte OK tydligen och efter ett bra tag talade de om för mig att jag då måste betala 200 Kc. Men visst, inga problem!


Det var varmt där inne också och jag hade även glömt "blöjbyteskyddet", inte direkt min dag.

Så detta slutar med att jag inte tänker laga mat idag för det blir säkert bara brännt. Vi äter på Mexicana senare när Lars kommer hem. Jo, just det. Leia kissade ju på sig inatt så jag tvättar allt som låg i hennes stora säng just nu och sedan ska jag även ta våra sängkläder för där låg liten och bajsade vid sidan av imorse. Verkligen min dag eller vad säger ni?!?!

Varför inte en sak till när jag ändå är igång. Framdörren på bilen smäller när jag öppnar och stänger den så den trillar säkert av nästa gång jag öppnar dörren...

Puh


Kommentarer
Postat av: Anonym

Väntar på nya bilder och text på din blogg.

2012-06-14 @ 19:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0