Paketinpackning

Tomten är i full gång med att packa paket. Tur den lilla inte vet vad mamman gör ;)
Den stora såg ett paket som tomten hade glömt på bordet i vardagsrummet.....hon blev eld och lågor men jag sa att det var paket till 2 andra barn, det var nästan sant!
 
Jag och Ella ska iväg och spela badminton, kul värre. Men nästa år blir det allvar med den grejen, Embla och jag ska nämligen bli bäst då ;)
 
Nu är det liv på liten uppe så det är bäst att hämta ner, ge mat och gosa lite innan vi drar iväg. Sedan är det slut på lugnet när den stora har blivit hämtad, då går det i 100 och lite till, men kul är det :)
 
Ikväll ska jag försöka mig på att börja virka, kanske ni får se vad det blir av det hela.....
 
Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0